کد خبر: ۱۵۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

مرودشت رتبه نخست جمع آوری زکات در استان و کشور را کسب کرد 

رئیس شورای زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: شهرستان مرودشت رتبه نخست جمع آوری زکات در استان و برتر کشور را دارد
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ،حجت الاسلام محسن قلی‌زاده، رئیس اداره زکات استان  فارس در مراسم تجلیل از خیرین،مبلغان،اعضای شورای روستایی و شهری زکات شهرستان مرودشت گفت:بحث زکات صرفا نگاه معیشتی نیست بلکه یک واجب الهی است که اگر به قصد غربت و حس خدا دوستانه وکمک به محرومان و نیازمندان پرداخت شود اثر بهتری دارد.

وی در این مراسم ضمن تشکر از پرداخت مودیان بابت زکات خود در سال گذشته، بیان کرد :دبیرخانه زکات کمیته امداد استان فارس،رتبه اول جمع آوری زکات در کشور را دارد و در سطح استان فارس،شهرستان مرودشت رتبه برتر استان را در خصوص جمع آوری زکات دارد.

قلی زاده با بیان اینکه نمره پرداخت زکات مردم خیراندیش فارس نمره قابل قبول و مطلوبی است، افزود: بین وضع موجود، وضع مطلوب و ایده آل فاصله داریم و لذا در سال 1401 از مردم نیک اندیش،کشاورزان  و مودیان تقاضا داریم که نسبت به پرداخت زکات خود اهتمام ورزند تا بتوانیم به واسطه آن بحث تامین جهیزیه،مسکن و رفع نیازمندی های محرومان را برطرف کنیم.

سید علی حسینی رئیس کمیته امداد مرودشت نیز از جمع آوری یک میلیارد تومان زکات فطریه مردم در سال گذشته در شهرستان مرودشت خبر داد و افزود:در راستای هرچه بهتر کمک به محرومان از مردم بزرگوار شهرستان تقاضا داریم که نسبت به پرداخت زکات خود به خصوص زکات فطریه خود به کمیته امداد، جهت کمک به نیازمندان و محرومان دریغ نکنند.

حسینی در ادامه اظهار کرد:کمیته امداد امام خمینی (ره)،مرودشت در ماه مبارک رمضان امسال 70 هزار پرس غذای گرم در غالب افطاری تهیه و بین نیازمندان و محرومان توزیع نموده است.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای کمک به معیشت مددجویان کمیته امداد مرودشت ،در ماه مبارک رمضان 3000 بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع گردید.

انتهای پیام/س
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، مرودشت
نظرات بینندگان